دانلود برنامه چت واتس اپ به رنگ آبی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود برنامه چت واتس اپ به رنگ آبی
نوشته شده در چهار شنبه 28 خرداد 1393
بازدید : 251
نویسنده : آرش

Whatsapp+ نسخه 100% فول آنلاک و پج شده

WhatsApp

با قابلیت آپدیت آنلاین به نسخه جدید از طریق نرم افزار

Whatsapp+  نسخه حرفه ای مسنجر محبوب Whatsapp است که نسبت به نسخه معمولی ان دارای قابلیت های بیشتری بوده و محدودیتی نیز ندارد.

WhatsApp+ plus 5.45D

 ویژگی های نسخه پلاس و آنلاک نرم افزار :  ( در نسخه معمولی این قابلیت ها وجود ندارد )

** قابلیت ارسال فایل ها بدون محدودیت  ( در نسخه معمولی محدود به ارسال تا 16 مگابایت هستید ) ** قالبلیت تعویض فونت ، تغییر رنگ ، تغییر اندازه فونت و …. ** قابلیت ارسال عکس با کیفیت اصلی ( در نسخه استوک این کیفیت خیلی کاهش می یابد ) ** ارسال موزیک تنها با یک کلیک ** دارای تم و دانلودر اختصاصی

توجه : در حالت کلی نرم افزار WhatsApp یک نرم افزار و یک سرویس پولی است که برای گوشی های اندروید به مدت 1 سال و برای گوشی های آیفون به مدت 5 سال این سرویس به صورت آزمایشی و رایگان قابل استفاده هست و بعد از این زمان شما می بایست برای استفاده از نرم افزار و تمدید اعتبار ، سرویس های نرم افزار را خریداری کنید . این مدت زمان توسط سرور نرم افزار و با ثبت شماره سریال گوشی شما محاسبه می شود و هیچ ارتباطی به نسخه آنلاک  و … ندارد البته در صورتی که شما ثبت نام را از طریق یک گوشی آیفون انجام دهید اکانت 5 ساله به شما تعلق می گیرد که بر روی اندروید هم قابل استفاده است  

نکته بسیار مهم : در صورتی که پس از نصب نرم افزار ، کد فعالسازی برای شما ارسال نشد و یا پیغام جعلی بودن یا نسخه ادیت شده مشاهده کردید یک بار نرم افزار را پاک کرده و نسخه معمولی را از سایت دانلود کرده و نصب کنید و مراحل فعالسازی را انجام دهید سپس مجدد نسخه آنلاک شده را بر روی نسخه قبلی نصب کنید . حالا مشکل عدم ارسال کد حل شده است و نسخه پلاس به صورت خودکار فعال می شود ( در صورتی که پیغام ریستور بکاپ دیدید حتما آن را ریستور کنید )

WhatsApp+ v5.12D (2)  

 

Download
لینک های دانلود
  • حجم فایل: 13.3 مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: 2.1 و بالاتر
  • منبع و رمز فایل: arash294.loxblog.com
 
 
 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: